شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه:
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه به دقت ملاحظه فرمایید . ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه از سوی کاربر است . لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود .
قوانین عمومی :
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است .
تعریف مشتری یا کاربر :
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه اقدام نماید .
ارتباطات الکترونیکی :
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی یا سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا فروش فوق العاده ، امکان دارد فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی :
فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند . فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد . در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید . همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه محفوظ میدارد .
ثبت، پردازش و ارسال سفارش :
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند . فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش میدهد ولیکن از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد . فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند . فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود . حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه محفوظ است .
روشهای پرداخت
به منظور تامین رفاه هر چه بیشتر مشتریان، فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه , کلیه راهها و روشهای ممکن پرداخت را برای مشتریان فراهم نموده است:
پرداخت آنلاین (پرداخت از طریق درگاه بانکی) بزودی
واریز به حساب بانکی
کارت به کارت به شماره 6274121154965008 بانک اقتصاد نوین بنام سیده شیما ساداتی
روشهای ارسال سفارش ها :
سفارشات در شهر تهران توسط پیکهای موجود مانند : الو پیک ارسال می گردد و مشتریان می توانند از بین دو روش ارسال فوری (بازه زمانی ارسال مطالعه گردد)، ارسال عادی یکی را انتخاب نمایند.
در شهرهای مجاور شهر تهران، سفارش ها علاوه بر ناوگان پیک (در صورت موجود بودن )، توسط شرکت پست نیز ارسال می گردند.
در سایر استان ها غیر از استان تهران، سفارش ها از دو طریق شرکت چاپار و باربری ارسال می گردند.
مشتریان می توانند در مرحله درخواست استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.
توجه: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. در این موارد و به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه کالا را تا سقف ممکن بیمه می نماید (در صورتیکه شرکت مربوطه بیمه ارسال داشته باشد) تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد. لذا در صورتیکه مشکلی برای کالا بوجود آید، فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه در راستای اهداف مشتری مدارانه خود، پیگیری های لازم را برای مشتریان انجام می دهد اما پرداخت کننده خسارت، باربری مربوطه می باشد. تعرفه باربری با توجه به شهر مقصد متغییر است (خرید بالای 500 هزار تومان ارسال رایگان ). توجه داشته باشید کلیه کالاها قبل از تحویل به باربری وارسی میگردند و شما مشتری عزیز در هنگام تحویل نیز وارسی نمایید تا در صورت هرگونه صدمات و خرابی با باربری مربوطه پیگیری شود لطفا کالای دارای نقص را از باربری تحویل نگیرید و سریعا به شماره پشتیبانی ما اعلام فرمایید تا اقدامات لازم انجام گردد.
لازم به توضیح است که در صورتیکه مشتریان تمایل به ارسال کالای از طریق باربری مورد نظر خود را داشته باشند، اینکار برای ایشان انجام خواهد گردید.
حال با توجه به آنکه معمولا شرکتهای باربری در مواقع بروز حوادث، پاسخگویی مناسب را ندارند، مشتریان باید توجه داشته باشند که قبل از تحویل گرفتن کالا، صحت و سلامت ظاهری آن را بررسی و در صورتیکه کالا ایراد داشته باشد، آن را تحویل نگرفته یا رسید مبتنی بر دریافت کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نکرده باشند و بلافاصله فروشگاه را مطلع نمایند.
هزینه ارسال :
هزینه ارسال برای روش های مختلف بصورت مکانیزه و بر اساس وزن کالا یا کالاها و شهر مقصد، محاسبه و در هنگام ثبت سفارش به مشتری نمایش داده می شود و یا در صورت هرگونه مغایرت در زمان تایید سفارش با مشتریان هماهنگ و نهایی خواهد شد.
مدت زمان تحویل سفارش ها :
برای اطلاع از بازه زمانی دریافت کالا به قسمت توضیحات کالا مراجعه نمایید , در صورتی که بازه زمانی برای تحویل کالا مشخص نشده باشد , کالای مورد نظر شما حداکثر ظرف مدت یک روز کاری تحویل ناوگان حمل انتخابی شما میگردد. علت تعیین بازه زمانی برای برخی کالا بخاطر تامیین کالا , از تولید کننده اصلی و یا پخش کننده اصلی برای کالاهای خارجی می باشد , که در برخی موارد نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت.
سفارش های شهر تهران :
مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران بر اساس روش انتخابی از کمتر از 3 ساعت در روش ارسال فوری تا حداکثر 2 روز کاری برای سفارش های ارسال رایگان می باشد.
توجه: سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری :
سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 12 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.
شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 24 تا 72 ساعت بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارش :
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن سفارش، تمام کالاهای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرد.
تبصره: کالاهایی که برای گارانتی نیاز به نصب دارند و یا در رسید تحویل آن قید شده است که نباید از بسته بندی خارج گردد (مانند: کولر گازی، تلویزیون، سینما خانگی و …)، از این مورد مستثنی هستند. در این موارد مشتری صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی و آن را تحویل بگیرد. چنانچه بسته بندی دارای مشکل یا ایراد باشد و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه: در زمان ارسال کالا توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده است، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد.
تعریف تحویل ظاهری: تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی گردد و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته باشد.
هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.
طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آن آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق بخش توضیحات ارسال ، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
شرایط راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده :
کالاهای خریداری شده از نظر امکان راه اندازی و استفاده به 2 دسته تقسیم می شوند:
کالاهایی که صرفاً باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی گردند. در این موارد مشتری تحت هیچ شرایطی نباید کالا یا دستگاه را شخصاً راه اندازی و استفاده نماید، زیرا در اینصورت گارانتی کالا یا دستگاه باطل خواهد شد. در این موارد مشتری می بایست با خدمات پس از فروش تماس گرفته و تقاضای نصب نماید.
کالاهایی که توسط خود مشتری قابل راه اندازی و استفاده بوده و نیازی به تماس با خدمات پس از فروش برای نصب و راه اندازی ندارند.
خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه :
7 روز تضمین تعویض کالا:
مشتریان سینباد برای تست فنی کالای خریداری شده تا 7 روز فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، کالا برای آنها تعویض و چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه تمام شده باشد، مشتریان به انتخاب خود می توانند:
کالای مشابه دیگری انتخاب نمایند.
درخواست استرداد وجه نمایند.
شروط لازم برای اینکار عبارتند از:
مشتری قبل از 7 روز نسبت به اعلام ایراد فنی بصورت مکتوب اقدام نماید.
ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فنی فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه یا خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
کالای خریداری شده دارای یکی از گارانتی های ارائه شده در سایت باشد و کالای بدون گارانتی خریداری نشده باشد.
کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
کالا از نظر ظاهری باید کاملا سالم و بدون هیچگونه ایراد ظاهری باشد (مطابق روزی که کالا تحویل گرفته شده است)
توجه1: چنانچه ایراد فنی مورد تایید قرار بگیرد، ضمن تعویض کالا، هیچ هزینه ای برای ارسال مجدد از مشتریان اخذ نخواهد شد، اما چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد، ضمن عودت کالا، هزینه ارسال مجدد از مشتری دریافت خواهد شد.
توجه 2: این تضمین صرفاً شامل ایرادات فنی کالا بوده و ایرادات و مشکلات ظاهری را شامل نمی گردد. همانطور که در بخش “تحویل سفارش” بطور کامل اشاره گردید، مشتری موظف است در هنگام تحویل سفارش (غیر از موارد خاص)، سلامت ظاهری دستگاه را بررسی و سپس آن را تحویل بگیرد.
2 روز تضمین عدم تطابق:
در صورتیکه کالای تحویل شده به مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، مشتریان 2 روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به تعویض یا مرجوع نمودن آن اقدام نمایند. اولین قدم برای اینکار اعلام مکتوب مشکل به فروشگاه در بازه زمانی 2 روزه می باشد.
در این موارد در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض یا در صورت دلخواه وجه پرداختی مسترد می گردد.
تبصره1: کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
تبصره2: با توجه به آنکه مشتریان همواره موظف هستند در هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده مطابقت دهند، چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.
کالای بدون گارانتی:
فروشگاه همواره به مشتریان تاکید می کند که کالاهای مورد نظر خود را با گارانتی تهیه نمایند، اما چنانچه مشتری تمایل در خرید کالای بدون گارانتی داشته باشد، کلیه مسئولیت مشکلات پیش آمده برای کالا بر عهده مشتری بوده و فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
محتوای سایت:
فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.
فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد.
فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر قیمت , محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.
درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.
تبلیغات در فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه :
فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه محتوای سایت هایی که قصد تبلیغات در سایت را دارند از نظر مغایرت با اصول و قوانین کشور مورد بررسی قرار می دهد اما صحت و سقم محتوا و خدمات آنها را مورد بررسی قرار نمی دهد و لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات ارائه شده در این سایت ها ندارد.
مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت :
هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی و یا سرور های هاست مسئولیتی نخواهد داشت.
حق مالکیت مادی و معنوی :
کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه بنام سیده شیما ساداتی بعنوان صاحب امتیاز بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
اختیارات فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه :
فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به کلیه و یا برخی مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
سایت فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه به جز آدرس های www.alojahiziye.ir www.alojahiziyeh.ir , www.alojahiziyeh.com , www.alojahiziye.com هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتیکه سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز که از نام فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.
موارد خاص :
با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.
به علت نوسانات نرخ دلار و ارز ممکن است به قیمت محصولات خریداری شده چند درصد اضافه گردد و نرخ تمامی محصولات به نرخ روز محاسبه می شود و در صورت عدم رضایت مشتری قبل از تحویل کالا هزینه به حساب بانکی مشتری استرداد می گردد.
راهنمای ثبت سفارش :
مرحله اول: انتخاب کالا
برای انتخاب کالا می توانید از راه های متفاوتی که وب سایت فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه فراهم گردیده استفاده نمایید.
قسمت جست و جوگر کالا: شما در این قسمت می توانید به راحتی بر اساس محصول، برند و دسته مورد نظر به جست و جوی کالای مورد نظر خود بپردازید. این روش می تواند گزینه های مناسبی را برای شما به نمایش بگذارد.
استفاده از دسته بندی انجام شده در منوی بالای وب سایت: در منوی وب سایت به راحتی می توانید به دسته مورد نظر رفته و کالای مورد نظر را بیابید. روش بیان شده این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که اگر اطلاعاتی درباره انواع برندها و مشخصات فنی کالای مورد نظر ندارید آنها را با یکدیگر بر اساس اطلاعات تعبیه شده مقایسه نمایید وگزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.
مرحله دوم: اضافه کردن به سبد خرید
پس از انتخاب کالای مورد نظر و جستجوی محصول باید کالاها را به سبد خرید اضافه کنید تا درزمان تکمیل فرایند خرید به صورت کلی این پروسه انجام شود. شما بعد از اضافه کردن کالایی به سبد خرید مجدداً می توانید از روش های بیان شده برای مشاهده و انتخاب محصولات دیگر اقدام نمایید.
مرحله سوم : تکمیل فرایند خرید
بعد از انتخاب محصولات و قراردادن در سبد خرید به منظور تکمیل فرایند خرید باید در صفحه سبد خرید گزینه پرداخت را انتخاب کنید با انتخاب این گزینه شما به صفحه چند مرحله ای انتقال داده می شوید که پس از تکمیل این مراحل کالای شما ثبت و آماده پذیرش می شود. در صورت ابهام یا داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناس ما ( به صورت بر خط و در صورت استفاده از نسخه موبایلی وبسایت فروشگاهی اینترنتی الو جهیزیه و استفاده از نرم افزار تلگرام ) تماس حاصل نمایید و یا از طریق ایمیل با ما در تماس باشید.
درباره فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه
فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه تخصصی ترین پایگاه برای خرید اینترنتی اقلام جهیزیه , پکیجهای جهیزیه , لوازم خانگی و اجناس منزل در ایران است. هموطنان عزیز می توانند در فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه تمامی کالاهای خانگی مورد نیاز خود را از جمله کاملترین لوازم آشپزخانه مانند سرویسهای پذیرایی و غذا خوری، سرویس پخت و پز مانند قابلمه سرامیکی، چدن، استیل، ظروف بلور و کریستال، انواع قاشق، چنگال، کارد، ماگ لیوان و بهترین لوازم برقی آشپزخانه از جمله یخچال،ماشین ظرفشویی، جاروبرقی همگام با بهترین های جهان را با خرید آنلاین تجربه کنند. یکی از بزرگترین مشکلات جوانان تهیه صدها قلم اجناس منزل برای جهاز عروس است، پکیج های جهیزیه کامل عروس فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه برای سلیقه های مختلف از مجموعه های ارزان قیمت تا سرویس های لوکس با فشار یک دکمه درب منزل در اختیار شماست. اگر به دنبال وسایل تزیینی منزل و دکوراتیو هستید ما مدرن ترین آباژور ها، تابلوها، ساعت های دیواری و انواع لوستر را در مجموعه محصولات خود قرار داده ایم، خرید لوازم نظافت و گردگیری با قیمت مناسب و با در نظر گرفتن سلامت خانواده وجه تمایز فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه با فروشندگاههای اینترنتی دیگر است. تمامی لوازم خانه مورد نیاز خود را در فروشگاه اینترنتی الو جهیزیه پیدا خواهید کرد.